Fall Creators Update opravuje problém s pamětí u DirectX 9

Zajímavým vývojem prošel DirectX 9 v posledních verzích Windows. Ve Windows 8 změnil způsob toho, jak reportuje dostupnou paměť hrám. Zatímco ve Windows 7 bylo umožněno využít celou dostupnou VRAM, tak ve Windows 8 se toto omezilo na 4 GB, bez důvodu.

Tato situace od Windows 8 přetrvala až do Windows 10. Na první pohled se to nemusí zdát jako velký problém, ale pro vlastníky high-endových grafických karet a hráče paměťově náročnějších titulů to problém rozhodně byl.

Vývojáři Microsoftu se s kritikou chování DirectX API potýkali měsíce. Nakonec se týmu podařilo najít řešení, které je nyní dostupné ve Fall Creators Update. Překvapivě však Windows 7 nepracoval s pamětí také správně.

Hráči se tedy dnes nemusí bát Windows 10, naopak by měli upgradovat na nejnovější verzi 1709.

Share This